Kontaktai

Dažniausiai Užduodami Klausimai

1. Kaip galima užsisakyti ir atsiskaityti už pirkinius?

Internetinėje parduotuvėje www.winelovers.lt lankytojai išsirenka jiems tinkančias prekes ir suformuoja užsakymą. Jeigu reikia kokios nors papildomos informacijos visuomet gali kreiptis nurodytas kontaktais. Pirkėjai privalo užpildyti privalomą informaciją užsakymo puslapyje. Pirkėjai gali užsisakyti prekes ir neprisiregistravę, tačiau kiekvieną kartą pirkdami turės užpildyti privalomą informaciją.
Apmokėjimo būdai:
• Elektronine bankininkyste, pasirinkus tiesioginę nuorodą į savo banką per NEOPAY mokėjimo sistemą.
• Bankiniu pavedimu į nurodytą įmonės sąskaitą. (Šiuo atveju užsakymas bus vykdomas tik gavus apmokėjimą)
• Grynais pinigais UAB Magazin LT biure atsiimant prekes (būtina iš anksto susisiekti dėl atsiėmimo laiko).

Duomenų ir atsiskaitymo saugumą garantuoja naudojamas SSL sertifikatas.

2. Kur galiu atsiimti prekes? Kaip vykdomas pristatymas?

Prekių pristatymas ir atsiėmimas vykdomas:
• Prekes pristato kurjeris su Jumis suderinęs pristatymo laiką
• Prekes galima atsiimti UAB Magazin LT biure (Vytenio g. 6, Vilnius). Atsiėmimo laikas: 11:00 – 16:00. Būtina prieš tai susisiekti.

3. Ar galima įsigyti prekių įmonės vardu ir gauti sąskaitą faktūrą?

Taip. Norint gauti PVM sąskaitą – faktūrą, užbaigiant užsakymą Jums reikia pasirinkti atsiskaitymą kaip “Juridinis asmuo”. Suvedę visus reikiamus rekvizitus, juos išsaugokite ir pasirinkite apmokėjimo būdą. PVM sąskaita – faktūra atsiunčiame, kai užsakymas galutinai patvirtinamas (tai gali užtrukti iki 24 valandų). Dėmesio, atlikus užsakymą, įmonės rekvizitų keisti nebegalima. Atnaujinti įmonės rekvizitai galio tik naujiems užsakymams. Jeigu turėsite kokių nors klausimų, visuomet galite kreiptis el. paštu: help@winelovers.lt

4. Ar yra taikomas prekių pakavimo mokestis?

Nėra, viskas įskaičiuota į prekės kainą.

5. Ar galimas prekių pristatymas tą pačią dieną, kai jos užsakomos?

Taip, prekės gali būti pristatomos dar tą pačią dieną (per 1–3 valandas nuo užsakymo patviritnimo ir apmokėjimo), už papildomą mokestį – 7,50€.

6. Ar užsisakant prekes iš elektroninės parduotuvės yra taikomas prekių pristatymo mokestis?

Atsižvelgiant į Jūsų pasirinktą prekių pristatymo į namus laiką bei Jūsų adresą, yra taikomas pristatymo mokestis nuo 4,00 €. Prekių užsakymas į Kuršių Neriją – 20€. UAB „Magazin LT“ pasilieka teisę prekių pristatymo mokestį keisti ar šio mokesčio netaikyti, jeigu užsakymo suma viršija 50 €.

7. Per kiek laiko pristatomos prekės?

Prekės pristatomos kitą darbo dieną, o pasirinkus skubų pristatymą (Vilniaus mieste už papildomą mokestį) prekės pristatomos tą pačią dieną (1-3 valandas nuo užsakymo patvirtinimo ir apmokėjimo).

8. Ką daryti, jei gavau nekokybiškas prekes ir noriu jas grąžinti?

Jei prekė įsigijimo metu buvo nekokybiška ar sugedusi www.winelovers.lt įsipareigoja prekę pakeisti. Pastebėjus, jog prekė nekokybiška ar pažeista būtina informuoti kurjerį, o jeigu jis jau išvykęs, prašome ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo arba atsiėmimo laiko mus informuoti el. paštu: help@winelovers.lt, atsiunčiant nekokybiško produkto nuotrauką ir tiksliai išdėstant situaciją.

9. Ką daryti, jei negavau visų užsakytų prekių arba gavau tokias, kurių neužsakiau?

Jei pastebėjote prekių neatitikimus kurjeriui išvykus, reikėtų nedelsiant kreiptis el. paštu: help@winelovers.lt ir tiksliai išdėstyti situaciją. Mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti kilusią problemą. Skundai dėl negautų prekių priimami per 72 val. nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo laiko.

Iškilo papildomų klausimų?

Mielai atsakysime!